BLOG

BLOG

PORADY WNĘTRZARSKIE
Wywiad
11. I 2016

Porady wnętrzarskie

Wywiad

z Anną Górecką, Prezes firmy RuckZuck

Jest Pani Prezesem firmy RuckZuck. Na czym opiera się jej działalność?

RuckZuck jest wiodącą siecią sprzedaży skrzydeł drzwiowych oraz paneli podłogowych w Polsce. Od ponad 10 lat tworzymy stabilną i profesjonalną markę, bardzo dobrze znaną w branży. Nieustannie dążymy do rozwoju, kreując trendy i wprowadzając innowacyjne rozwiązania. Sukces, jaki osiągnęliśmy reprezentuje tysiące zadowolonych klientów, których mieszkania wyposażone są w nasze produkty.

Jak długo istniejecie na rynku? Co wyróżnia Was na tle innych firm?

Koncept biznesowy firmy powstał w 2004 roku w Niemczech. Od tego czasu znacząco rozwinęliśmy system partnerski, w ramach którego powstało wiele salonów na terenie Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej. Tym, co nas wyróżnia jest szeroka oferta produktów, profesjonalny personel i doradztwo, kompleksowa obsługa klienta, a przede wszystkim pozostawanie w ciepłych, przyjacielskich relacjach z naszymi partnerami biznesowymi. Razem tworzymy jedną, wielką rodzinę.

Sieć RuckZuck jest znana ze sprzedaży paneli i drzwi. Jaki asortyment mają Państwo w swojej ofercie? Proszę powiedzieć coś więcej o oferowanych produktach.

Nasza oferta jest bogata i obejmuje zarówno podłogi, drzwi, akcesoria wykończeniowe, jak również zestawy mebli kuchennych. Zapewniamy także usługi doradcze, transportowe, montażowe oraz serwisowe. W asortymencie RuckZuck znajdują się produkty firmy Classen, podłogi drewniane Boen oraz autorskie kolekcje drzwi SENTIS. Wkrótce w naszych salonach zadebiutuje nowa marka wewnętrznych skrzydeł drzwiowych – Desigio.

Do jakiej grupy docelowej kierują Państwo swoją ofertę? 

W naszych salonach oferujemy zróżnicowaną gamę produktów, spośród których każdy może znaleźć coś idealnego dla siebie. Posiadamy podłogi oraz drzwi dedykowane dla osób ceniących rozmaite style aranżacji – od ponadczasowej klasyki, poprzez trendy skandynawskie, rustykalne, prowansalskie, aż po minimalistyczny modernizm. Staramy się odpowiadać na aktualne potrzeby oraz oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, dbając o wysoką jakość asortymentu i zwracając szczególną uwagę na detale. Nasze produkty sprawdzą się więc w każdym wnętrzu, od domów jednorodzinnych, po bardzo ekskluzywne pomieszczenia użyteczności publicznej.

Stawiają Państwo na wysoką jakość. Na ile lat jest udzielana gwarancja?

W przypadku skrzydeł drzwiowych gwarancja jest udzielana na dwa lata, a przy skorzystaniu z naszej usługi montażu wydłuża się o rok. Jeśli chodzi o panele podłogowe to obejmuje ona w pomieszczeniach mieszkalnych, w zależności od kolekcji, od 10 do 30 lat. Na wybrane podłogi montowane przez naszych specjalistów udzielamy dożywotniej gwarancji.

Kieruje Pani dużą firmą. Jakie cechy charakteru przydają się Pani w biznesie?

Bardzo ważne są optymizm, poczucie humoru oraz dystans do świata i do nas samych. Niezwykle istotna w mojej pracy jest również otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów. Biznes tworzą ludzie, dlatego umiejętność współpracy oraz pielęgnowania relacji międzyludzkich to podstawa w drodze do rozwoju.

Czym jest Pani surowym szefem w stosunku do swoich podwładnych? Na co zwraca Pani szczególną uwagę?

Jestem osobą wymagającą – zarówno wobec siebie samej, jak i moich pracowników. Podobnie jak każdemu szefowi, zależy mi na dobrych wynikach. Pracownikom pozostawiam jednak dużo swobody, gdyż to pobudza kreatywność i sprawia, że ich działania są bardziej efektywne. Zawsze staram się motywować zespół, zachęcając do intensywnej pracy, a poprzez to do osobistego rozwoju. Szczególnie cenię pomysłowość, prawdomówność oraz inicjatywę i chęć działania.

Jest Pani bardzo przedsiębiorcza, jednak wiedza najczęściej jest czerpana z doświadczeń własnych. Które doświadczenie szczególnie Panią zahartowały?

Istotną rolę w moim życiu zawodowym odegrały trudne doświadczenia prywatne. Stały się one bardzo wartościową lekcją, dzięki której zyskałam siłę i hart ducha. Ukształtowały mój charakter i w dużej mierze właśnie im zawdzięczam to, kim dzisiaj jestem.

Zawodowo Anna Górecka to kreatywna bizneswoman. A prywatnie?

To szalona, głodna życia i wrażeń kobieta. Pełna pasji i otoczona wspaniałymi ludźmi, na których zawsze może liczyć.

Podobno lubi Pani sporty ekstremalne… Skąd Pani zamiłowanie do adrenaliny i ryzyka? Czy według Pani w biznesie jest podobnie jak w sporcie, czyli, że wygrywa zawsze najlepszy?

Sporty ekstremalne uwielbiam od dzieciństwa. W wolnym czasie jeżdżę konno, przemierzam kolejne kilometry na motorze, a w zimie najchętniej oddaję się białemu szaleństwu na stoku. Z natury jestem niespokojnym duchem, dlatego nieustannie poszukuję adrenaliny, intensywnych doznań. To doskonała odskocznia od codziennych obowiązków, która pozwala mi zachować równowagę i daje ogromną radość oraz satysfakcję. Szukając analogii między biznesem i sportem stwierdzam, że w obu tych dziedzinach liczą się wytrwałość i zapał do pracy – to one stanowią podstawę sukcesu.

Czym jest dla Pani sukces?

Moja definicja sukcesu zakłada trzy kluczowe składniki: pasję, zaangażowanie oraz wspierających ludzi wokół. Możemy o nim mówić, gdy budzimy się z uśmiechem na twarzy i pełni entuzjazmu ruszamy do pracy, chętni podejmować nowe wyzwania. Kiedy mamy pewność, że czeka tam na nas zgrany zespół ludzi naładowanych pozytywną energią i gotowych do działania. Prawdziwy sukces osiągamy wtedy, gdy robimy to, co kochamy.

Dziękuję za rozmowę.

Facebook

Zgoda
Szczegóły
 
 

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Niezbędne

Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencje

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony

Statystyka

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie

Marketing

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych.

Nieklasyfikowane

Nieklasyfikowane pliki cookie, to pliki, które są w procesie klasyfikowania, wraz z dostawcami poszczególnych ciasteczek.