BLOG

BLOG

AKTUALNOŚCI
20-lecie marki RuckZuck na rynku
02. IV 2024

Aktualności

20-lecie marki RuckZuck na rynku

Marka RuckZuck od samego początku swojej historii dążyła do tego, by połączyć w działalności: rozpowszechnianie pasji do urządzania wyjątkowych wnętrz, budowanie innowacyjnej oferty produktów oraz zapewnienie spersonalizowanego podejścia do klienta. W tym roku mija 20 lat funkcjonowania firmy RuckZuck na rynku. To dwie dekady pracy nad wartością marki, która dziś kojarzona jest z jakością premium oraz wykwalifikowanym zespołem ekspertów.

Jak wszystko się zaczęło?

 

Koncept marki RuckZuck narodził się 20 lat temu, kiedy z pasji do kreowania wyjątkowych aranżacji przestrzeni, w centrali Grupy Classen, będącej jednym z czołowych producentów paneli podłóg, powołano do życia nowy brand.

 

Marka miała dostarczać na polski rynek najwyższej jakości produkty do urządzania domowej przestrzeni, a także oferować fachowe doradztwo w salonach firmowych sieci sprzedaży RuckZuck. Dzięki temu klienci mieli w nich odnajdywać zarówno produkty premium, jak i odpowiedź na każde, dotyczące ich pytanie. Dodatkowo, oferta miała odpowiadać na bieżące trendy i inspirować swoim designem. 

 

Za pomysłem wprowadzenia nowego brandu na rynek poszły następne kroki - powołano do życia spółkę w Polsce, która odpowiadała za wykształcenie skutecznego modelu współpracy z niezależnymi przedsiębiorcami. Dziś za RuckZuckiem stoi sieć franczyzowa, która prowadzi salony marki RuckZuck w całej Polsce i razem z nią kreuje rynkowe trendy w dziedzinie aranżacji wnętrz.

 

Produkty premium

 

W salonach sprzedaży RuckZuck znajdziesz najwyższej klasy panele podłogowe, zaawansowane technicznie drzwi oraz nowoczesne akcesoria wykończeniowe. Wszystkie zachwycają zarówno precyzją wykonania, niebanalnym i utrzymanym w trendach wzornictwem, ale także technologicznymi aspekatami. Celem marki jest bowiem dostarczanie produktów funkcjonalnych, odzwierciedlających rynkowe tendencje, ale także zapewniających zaawansowane parametry.

 

Nad jakością premium oferty RuckZuck czuwa wyspecjalizowany zespół ekspertów, którego praca przekłada się na oferowanie w salonach sprzedaży wyłącznie produktów wnoszących do wnętrz powiew świeżości i nowoczesności oraz, wyprzedzających oczekiwania odbiorców.

 

Wyselekcjonowani producenci

 

Utrzymanie najwyższych standardów jest także wynikiem realizowania strategii współpracy wyłącznie z najlepszymi na rynku. Znajdują się wśród nich zarówno producenci, jak i partnerzy biznesowi odpowiedzialni za prowadzenie salonów sprzedaży w ramach sieci dystrybucji. Dodatkowo RuckZuck to również autoryzowane punkty sprzedaży oraz kooperacja z największymi sieciami dystrybucyjnymi.

 

Wszystko to przekłada się na budowanie wizerunku marki premium. Doceniają to nie tylko konsumenci, ale także eksperci branży, przyznając firmie liczne prestiżowe nagrody, jak chociażby tytuł Luksusowej Marki Roku czy Dobrej Firmy 2023 oraz wyróżnienia: Forbes, Inspiracje czy Dobry Design.

 

Siła ludzi

 

Sercem marki jest centrala firmy, która skupia wyjątkowy zespół. To przestrzeń, w której profesjonalizm każdego dnia łączy się z pasją. To także wzajemna motywacja do tego, by stale sięgać po więcej - nieustannie rozwijając się w branży, poszerzając kompetencje oraz stawiając czoła rynkowym wyzwaniom i oferując niespotykaną dotychczas jakość.

 

Siłą napędową rozwoju firmy są również wykwalifikowani sprzedawcy salonów RuckZuck. To oni stanowią codzienną wizytówkę marki, zapewniając klientom najwyższe standardy obsługi, doradzając odpowiednie produkty, udzielając technicznych informacji na ich temat, ale także po prostu: wsłuchując się w ich potrzeby.

 

Kolejnym filarem marki są właściciele salonów franczyzowych RuckZuck. To nie tylko partnerzy biznesowi i przyjaciele firmy - to członkowie RuckZuck’owej rodziny, których pasja i zaangażowanie sprawiają, że jest ona dziś utożsamiana ze znakiem najwyższej jakości na lokalnych rynkach.

 

Klienci, którzy powracają

 

Przez ostatnie dwadzieścia lat funkcjonowania na rynku, firma za jeden z priorytetów uznawała dokładne wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów. To właśnie uważność na ich oczekiwania pozwoliła marce zdobyć zaufanie odbiorców indywidualnych, którzy każdego dnia wybierają produkty RuckZuck do swoich domów, ale także Klientów inwestycyjnych, którzy widzą jej potencjał.

 

  • Chcemy przede wszystkim podziękować naszym Klientom, bez których nie bylibyśmy dziś właśnie w tym miejscu. To dla Was i zaufania, którym nas obdarzacie codziennie pracujemy nad jakością naszych produktów. Dziękujemy za nieustanną wiarę w nas i ciągłe powracanie do naszych salonów, lojalnie wybierając propozycje z naszej oferty. To właśnie Wy jesteście dla nas największą nagrodą i równocześnie motywacją, do tego, by dalej piąć się w górę i sięgać po więcej. Dziękujemy za każdą opinię, która pozwala nam stawać się coraz lepszymi, doskonaląc się, a także za każdy wspólnie spędzony rok. Liczymy na kolejne, równie owocne - mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu i reklamy firmy.

 

Nie zwalniamy tempa

 

Jubileusz marki to idealna okazja do tego, by zapewnić jej odbiorców, że RuckZuck nie planuje zwalniać tempa. Firma ma w planach podjęcie się kolejnych wyzwań, wiedząc, że to w realizacji ambitnych planów leży sens jej rozwoju.

 

  • Marka RuckZuck to dla nas synonim procesu nieustannego samodoskonalenia. Patrzmy z entuzjazmem na nadchodzące dni, gotowi na kolejne dekady innowacji produktowych, fascynujących wyzwań i najwyższej jakości. Chcemy razem z Wami dążyć w kierunku nowych możliwości - dodaje Katarzyna Śliwińska.

 

Facebook

Zgoda
Szczegóły
 
 

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Niezbędne

Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencje

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony

Statystyka

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie

Marketing

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych.

Nieklasyfikowane

Nieklasyfikowane pliki cookie, to pliki, które są w procesie klasyfikowania, wraz z dostawcami poszczególnych ciasteczek.