Aktualności
Koncept marki RuckZuck narodził się 20 lat temu, kiedy z pasji do kreowania wyjątkowych aranżacji przestrzeni, w centrali Grupy Classen, będącej jednym z czołowych producentów paneli podłóg, powołano do życia nowy brand.
Marka miała dostarczać na polski rynek najwyższej jakości produkty do urządzania domowej przestrzeni, a także oferować fachowe doradztwo w salonach firmowych sieci sprzedaży RuckZuck. Dzięki temu klienci mieli w nich odnajdywać zarówno produkty premium, jak i odpowiedź na każde, dotyczące ich pytanie. Dodatkowo, oferta miała odpowiadać na bieżące trendy i inspirować swoim designem.
Za pomysłem wprowadzenia nowego brandu na rynek poszły następne kroki - powołano do życia spółkę w Polsce, która odpowiadała za wykształcenie skutecznego modelu współpracy z niezależnymi przedsiębiorcami. Dziś za RuckZuckiem stoi sieć franczyzowa, która prowadzi salony marki RuckZuck w całej Polsce i razem z nią kreuje rynkowe trendy w dziedzinie aranżacji wnętrz.
W salonach sprzedaży RuckZuck znajdziesz najwyższej klasy panele podłogowe, zaawansowane technicznie drzwi oraz nowoczesne akcesoria wykończeniowe. Wszystkie zachwycają zarówno precyzją wykonania, niebanalnym i utrzymanym w trendach wzornictwem, ale także technologicznymi aspekatami. Celem marki jest bowiem dostarczanie produktów funkcjonalnych, odzwierciedlających rynkowe tendencje, ale także zapewniających zaawansowane parametry.
Nad jakością premium oferty RuckZuck czuwa wyspecjalizowany zespół ekspertów, którego praca przekłada się na oferowanie w salonach sprzedaży wyłącznie produktów wnoszących do wnętrz powiew świeżości i nowoczesności oraz, wyprzedzających oczekiwania odbiorców.
Utrzymanie najwyższych standardów jest także wynikiem realizowania strategii współpracy wyłącznie z najlepszymi na rynku. Znajdują się wśród nich zarówno producenci, jak i partnerzy biznesowi odpowiedzialni za prowadzenie salonów sprzedaży w ramach sieci dystrybucji. Dodatkowo RuckZuck to również autoryzowane punkty sprzedaży oraz kooperacja z największymi sieciami dystrybucyjnymi.
Wszystko to przekłada się na budowanie wizerunku marki premium. Doceniają to nie tylko konsumenci, ale także eksperci branży, przyznając firmie liczne prestiżowe nagrody, jak chociażby tytuł Luksusowej Marki Roku czy Dobrej Firmy 2023 oraz wyróżnienia: Forbes, Inspiracje czy Dobry Design.
Sercem marki jest centrala firmy, która skupia wyjątkowy zespół. To przestrzeń, w której profesjonalizm każdego dnia łączy się z pasją. To także wzajemna motywacja do tego, by stale sięgać po więcej - nieustannie rozwijając się w branży, poszerzając kompetencje oraz stawiając czoła rynkowym wyzwaniom i oferując niespotykaną dotychczas jakość.
Siłą napędową rozwoju firmy są również wykwalifikowani sprzedawcy salonów RuckZuck. To oni stanowią codzienną wizytówkę marki, zapewniając klientom najwyższe standardy obsługi, doradzając odpowiednie produkty, udzielając technicznych informacji na ich temat, ale także po prostu: wsłuchując się w ich potrzeby.
Kolejnym filarem marki są właściciele salonów franczyzowych RuckZuck. To nie tylko partnerzy biznesowi i przyjaciele firmy - to członkowie RuckZuck’owej rodziny, których pasja i zaangażowanie sprawiają, że jest ona dziś utożsamiana ze znakiem najwyższej jakości na lokalnych rynkach.
Klienci, którzy powracają
Przez ostatnie dwadzieścia lat funkcjonowania na rynku, firma za jeden z priorytetów uznawała dokładne wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów. To właśnie uważność na ich oczekiwania pozwoliła marce zdobyć zaufanie odbiorców indywidualnych, którzy każdego dnia wybierają produkty RuckZuck do swoich domów, ale także Klientów inwestycyjnych, którzy widzą jej potencjał.
Jubileusz marki to idealna okazja do tego, by zapewnić jej odbiorców, że RuckZuck nie planuje zwalniać tempa. Firma ma w planach podjęcie się kolejnych wyzwań, wiedząc, że to w realizacji ambitnych planów leży sens jej rozwoju.