BLOG

BLOG

PORADY WNĘTRZARSKIE
Wywiad
11. I 2016

Porady wnętrzarskie

Wywiad

z Anną Górecką, Prezes firmy RuckZuck

Jest Pani Prezesem firmy RuckZuck. Na czym opiera się jej działalność?

RuckZuck jest wiodącą siecią sprzedaży skrzydeł drzwiowych oraz paneli podłogowych w Polsce. Od ponad 10 lat tworzymy stabilną i profesjonalną markę, bardzo dobrze znaną w branży. Nieustannie dążymy do rozwoju, kreując trendy i wprowadzając innowacyjne rozwiązania. Sukces, jaki osiągnęliśmy reprezentuje tysiące zadowolonych klientów, których mieszkania wyposażone są w nasze produkty.

Jak długo istniejecie na rynku? Co wyróżnia Was na tle innych firm?

Koncept biznesowy firmy powstał w 2004 roku w Niemczech. Od tego czasu znacząco rozwinęliśmy system partnerski, w ramach którego powstało wiele salonów na terenie Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej. Tym, co nas wyróżnia jest szeroka oferta produktów, profesjonalny personel i doradztwo, kompleksowa obsługa klienta, a przede wszystkim pozostawanie w ciepłych, przyjacielskich relacjach z naszymi partnerami biznesowymi. Razem tworzymy jedną, wielką rodzinę.

Sieć RuckZuck jest znana ze sprzedaży paneli i drzwi. Jaki asortyment mają Państwo w swojej ofercie? Proszę powiedzieć coś więcej o oferowanych produktach.

Nasza oferta jest bogata i obejmuje zarówno podłogi, drzwi, akcesoria wykończeniowe, jak również zestawy mebli kuchennych. Zapewniamy także usługi doradcze, transportowe, montażowe oraz serwisowe. W asortymencie RuckZuck znajdują się produkty firmy Classen, podłogi drewniane Boen oraz autorskie kolekcje drzwi SENTIS. Wkrótce w naszych salonach zadebiutuje nowa marka wewnętrznych skrzydeł drzwiowych – Desigio.

Do jakiej grupy docelowej kierują Państwo swoją ofertę? 

W naszych salonach oferujemy zróżnicowaną gamę produktów, spośród których każdy może znaleźć coś idealnego dla siebie. Posiadamy podłogi oraz drzwi dedykowane dla osób ceniących rozmaite style aranżacji – od ponadczasowej klasyki, poprzez trendy skandynawskie, rustykalne, prowansalskie, aż po minimalistyczny modernizm. Staramy się odpowiadać na aktualne potrzeby oraz oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, dbając o wysoką jakość asortymentu i zwracając szczególną uwagę na detale. Nasze produkty sprawdzą się więc w każdym wnętrzu, od domów jednorodzinnych, po bardzo ekskluzywne pomieszczenia użyteczności publicznej.

Stawiają Państwo na wysoką jakość. Na ile lat jest udzielana gwarancja?

W przypadku skrzydeł drzwiowych gwarancja jest udzielana na dwa lata, a przy skorzystaniu z naszej usługi montażu wydłuża się o rok. Jeśli chodzi o panele podłogowe to obejmuje ona w pomieszczeniach mieszkalnych, w zależności od kolekcji, od 10 do 30 lat. Na wybrane podłogi montowane przez naszych specjalistów udzielamy dożywotniej gwarancji.

Kieruje Pani dużą firmą. Jakie cechy charakteru przydają się Pani w biznesie?

Bardzo ważne są optymizm, poczucie humoru oraz dystans do świata i do nas samych. Niezwykle istotna w mojej pracy jest również otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów. Biznes tworzą ludzie, dlatego umiejętność współpracy oraz pielęgnowania relacji międzyludzkich to podstawa w drodze do rozwoju.

Czym jest Pani surowym szefem w stosunku do swoich podwładnych? Na co zwraca Pani szczególną uwagę?

Jestem osobą wymagającą – zarówno wobec siebie samej, jak i moich pracowników. Podobnie jak każdemu szefowi, zależy mi na dobrych wynikach. Pracownikom pozostawiam jednak dużo swobody, gdyż to pobudza kreatywność i sprawia, że ich działania są bardziej efektywne. Zawsze staram się motywować zespół, zachęcając do intensywnej pracy, a poprzez to do osobistego rozwoju. Szczególnie cenię pomysłowość, prawdomówność oraz inicjatywę i chęć działania.

Jest Pani bardzo przedsiębiorcza, jednak wiedza najczęściej jest czerpana z doświadczeń własnych. Które doświadczenie szczególnie Panią zahartowały?

Istotną rolę w moim życiu zawodowym odegrały trudne doświadczenia prywatne. Stały się one bardzo wartościową lekcją, dzięki której zyskałam siłę i hart ducha. Ukształtowały mój charakter i w dużej mierze właśnie im zawdzięczam to, kim dzisiaj jestem.

Zawodowo Anna Górecka to kreatywna bizneswoman. A prywatnie?

To szalona, głodna życia i wrażeń kobieta. Pełna pasji i otoczona wspaniałymi ludźmi, na których zawsze może liczyć.

Podobno lubi Pani sporty ekstremalne… Skąd Pani zamiłowanie do adrenaliny i ryzyka? Czy według Pani w biznesie jest podobnie jak w sporcie, czyli, że wygrywa zawsze najlepszy?

Sporty ekstremalne uwielbiam od dzieciństwa. W wolnym czasie jeżdżę konno, przemierzam kolejne kilometry na motorze, a w zimie najchętniej oddaję się białemu szaleństwu na stoku. Z natury jestem niespokojnym duchem, dlatego nieustannie poszukuję adrenaliny, intensywnych doznań. To doskonała odskocznia od codziennych obowiązków, która pozwala mi zachować równowagę i daje ogromną radość oraz satysfakcję. Szukając analogii między biznesem i sportem stwierdzam, że w obu tych dziedzinach liczą się wytrwałość i zapał do pracy – to one stanowią podstawę sukcesu.

Czym jest dla Pani sukces?

Moja definicja sukcesu zakłada trzy kluczowe składniki: pasję, zaangażowanie oraz wspierających ludzi wokół. Możemy o nim mówić, gdy budzimy się z uśmiechem na twarzy i pełni entuzjazmu ruszamy do pracy, chętni podejmować nowe wyzwania. Kiedy mamy pewność, że czeka tam na nas zgrany zespół ludzi naładowanych pozytywną energią i gotowych do działania. Prawdziwy sukces osiągamy wtedy, gdy robimy to, co kochamy.

Dziękuję za rozmowę.

Facebook